
Ylläpitäjä
🎄 Vaikka kalenteri sanoo, että on jo melkein joulu, luonto on toista mieltä.
Poikkeuksellisen lämmin sää on pitänyt suot sulina ja poimijat liikkeellä – ja kyllä, karpaloa poimitaan edelleen!
📍 Hämeestä ja Pohjois-Karjalasta on tullut varmistettuja havaintoja: Hollolan ja Joensuun soilla on nähty sankolliset, saappaat ja onnelliset marjastajat keskellä joulukuuta.
Marja on yllättävän hyväkuntoista, ja poiminta onnistuu valikoiden aivan kuten syksyllä.
🍇 Jää nähtäväksi: kerääkö joku tänä vuonna karpaloämpärin joulupöytään?
Jos näin käy, lupaa ainakin olla vuoden viimeinen marjastusuutinen… tai sitten ei!
📸 Jos sinä tai tuttusi vielä olette suolla – lähetä kuva! Tästä kaudesta tehdään vielä historiaa.
